Przyjęcia w Starym Folwarku

Zajmujemy się nie tylko organizacją wesel, ale też innych imprez okolicznościowych. Przyjęcia w Starym Folwarku na długo zapadają w pamięć wszystkich gości! Odbywają się w niezwykle przyjaznym, sielskim otoczeniu. Do wyboru jest:

  • elegancka Sala Bankietowa,
  • pub, gdzie serwowane jest warzone przez nas piwo regionalne,
  • restauracja,
  • klimatyczny domek leśny w lesie z paleniskiem i wędzokiem,
  • kilka zadaszonych ogródków.

Niezapomnianą zabawę gwarantują zarówno nasze sale i domki, których styl odpowiada charakterowi imprezy, ale także szefowie kuchni. Serwują oni fenomenalne dania, w oparciu o tradycyjne, lokalne i autorskie receptury – możesz zdecydować się na gotowe menu lub skomponować własne składające się z ulubionych przysmaków.

Zarezerwuj termin Twojego przyjęcia

Organizacja imprez

Menadżerowie Starego Folwarku są gotowi sprostać wszystkim oczekiwaniom – zadbać o oprawę muzyczną, klimatyczny wystrój, atrakcje dodatkowe. Masz własny pomysł na zabawę? A może chcesz zlecić nam organizację przyjęcia krok po kroku? Zadbamy o każdy detal wspaniałej imprezy rodzinnej oraz biznesowej, które odbywają się w Starym Folwarku. Organizujemy:

  • rodzinne obiady,
  • pierwsze urodziny,
  • przyjęcia z okazji chrztu i komunii,
  • studniówki i bale 8-klasistów,
  • urodziny i imieniny,
  • wigilijki firmowe,
  • szkolenia, konferencje,
  • spotkania integracyjne.

Zorganizowaliśmy już wiele wydarzeń, które okazały się wspaniałym przeżyciem dla zaproszonych gości. Z przyjemnością zadbamy również o Twoją imprezę w każdym, nawet najmniejszym detalu.

Dlaczego warto zorganizować imprezę u nas?

Wiemy, że każda impreza jest wyjątkowa i powinna pozostać w pamięci gości na długi czas. Jeżeli planujesz event biznesowy pomożemy Ci zorganizować go w taki sposób, aby był wartościowym przeżyciem dla współpracowników czy kontrahentów.

W przyswajaniu wiedzy podczas szkoleń czy konferencji, w negocjacjach oraz dopinaniu kontraktów na pewno pomoże bogato wyposażone zaplecze Starego Folwarku. W przerwie między służbowymi obowiązkami i po ich finalizacji można wędkować lub poćwiczyć na strzelnicy, smacznie zjeść w regionalnej restauracji, odpocząć na łonie natury, skorzystać z pozostałych atrakcji znajdujących się na terenie obiektu i w jego najbliższym sąsiedztwie.

Przydatne informacje

  • Maksymalna ilość osób:
    Sala Bankietowa – 130 osób
    Pub – 30 osób
    Domek leśny – 30 osób
    Zaślubiny w plenerze – 300 osób
  • Dostępne noclegi na miejscu:
    Trzy apartamenty 2 osobowe
    Dwa apartamenty 3 osobowe
    Trzy apartamenty 4 osobowe
    Jeden apartament 6 osobowy
    Domek weekendowy dla 4 osób
    Cztery domki holenderskie dla 6 osób

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Szukasz miejsca na uroczystość?
Chętnie zorganizujemy za Ciebie.

Nasza Manager jest do Waszej dyspozycji